מעוניינים להוציא לאור ספר באופן עצמאי?

מעוניינים להוציא לאור ספר באופן עצמאי?

הגעתם למקום הנכון, כאן תקבלו את כל המידע הנדרש לכם לצורך הוצאה לאור עצמית של ספרכם.

תחילה נקדים ונאמר שתהליך הוצאת ספר הינו תהליך מורכב אשר מתנהל כפס ייצור ובסדר כרונולוגי עם מספר רב של תחנות ולפיכך, מצריך עבודה מול מספר רב של נותני שירותים מתחומים שונים כגון: עריכה, הגהה, עימוד, עיצוב, איור, דפוס, שינוע והפצה. בנוסף, יש לזכור שכל שלב בתהליך יכול להתחיל רק לאחר שהסתיים השלב שקדם לו ועל כן, קיימת חשיבות רבה לבקרה על איכות העבודה ועל עמידה בלוחות הזמנים בכדי למנוע עיכובים מיותרים.

נשמע מסובך? ובכן, התשובה לכך היא שעם ניהול נכון, התהליך יכול לעבור בקלות ובצורה חלקה. מילת המפתח היא ניהול נכון של תהליך ההוצאה העצמית לאור.

בניגוד להוצאות ספרים אחרות אשר מאוד מקפידות לא להציג עצמן ככאלה, אך במקביל מנסות לשכנע את הציבור שכל הוצאות הספרים הן גורם דורסני שקיים רק בכדי להשתלט לכם על הספר ועל זכויות היוצרים, אנו בהוצאת ספרי צמרת גאים לומר שאנו הוצאת ספרים וותיקה ומוכרת בעלת ניסיון של למעלה מ 37 שנים אשר במהלכן צברנו ניסיון מקצועי וידע רב, כך שלמעשה אנו נחשבים כאוטוריטה מקצועית לתחום הוצאת ספרים בכלל והוצאה עצמית של ספר בפרט. אצלנו זכויות היוצרים נשארות תמיד שלכם, כל החומרים שמופקים בתהליך הפקת הספר הינם בבעלותכם המלאה ודמי התמלוגים שאנו משלמים הינם בשיעורים גבוהים. יתרון נוסף וחשוב שיש לנו, הינו העובדה שאנו גם דואגים להפצת ספרכם ברשתות הספרים, בחנויות, בספריות ציבוריות, הפצה יזומה לרשימות תפוצה גדולות, וועדי עובדים, פייסבוק וכיו"ב. קיימות הוצאות ספרים אשר שמחות להצהיר על כך שישמחו להדפיס עבורכם מאות או אלפי עותקים מן הספר, אך הן שוכחות לציין (או מצניעות את העובדה) שאין להן שירותי הפצה, כך שעליכם לשאול את עצמכם, מה בדיוק תוכלו לעשות עם מאות עותקים של ספרכם אשר ישכבו בערימה מסודרת בסלון ביתכם?

כהוצאת ספרים אשר חרטה על דגלה לקדם את הסופרים והסופרות בישראל, השקנו לאחרונה מסלול חדש אשר מאפשר לסופרים/ות להוציא לאור את ספרם באופן עצמאי, כלומר הסופר/ת בוחרים את נותן השירות מתוך מאגר אנשי מקצוע אשר בנינו וצברנו במהלך השנים ושאנו מכירים את איכות עבודתם לדוגמא: עורך/ת, מאייר/ת, מתרגם/ת וכיו"ב, כאשר אנחנו מפקחים על כל שלב בתהליך, כך שמבחינת הסופר/ת איכות הביצוע מפוקחת ומבוקרת על ידנו. כאן המקום לציין שכל שלב מאושר כמובן על ידכם לפני המעבר לשלב הבא כך שתמיד שמורה לכם זכות "המילה האחרונה". בנוסף, אנו כל כך בטוחים בעצמנו, שאנו מאפשרים לכם בכל רגע נתון להפסיק את התהליך, כאשר כל החומרים שהופקו נשארים שלכם עם זכויות היוצרים שלכם ואתם יכולים לעשות בהם שימוש ככל שתמצאו לנכון ללא שום מחויבות כלפינו.

קרוב לוודאי שכרגע עולה אצלכם המחשבה מדוע שהוצאת ספרים וותיקה ומכובדת תפתח מסלול להוצאה לאור של ספר באופן עצמאי? התשובה לכך היא פשוטה, אנו עושים זאת מתוך חשיבה אמתית וכנה על קידום היוצרים והיוצרות בישראל, שכן ידוע לנו שעלות הוצאה לאור של ספר באופן מסורתי אינה שווה לכל נפש ועל כן, מתוך הקשבה לצרכים של לקוחותינו, החלטנו להשיק מסלול הוצאה לאור עצמית המתבצע תחת פיקוח קפדני שלנו.

כמובן שאם לא מתאים לכם להוציא לאור ספר באופן עצמאי או שבאמצע הדרך תחליטו שאין לכם רצון להמשיך בתהליך ההוצאה לאור העצמית, תמיד תוכלו לבחור להוציא לאור את ספרכם במסלול הרגיל, כלומר שכל תהליך ההפקה יתבצע על ידנו, כך שכל שיישאר לכם לעשות הוא להרים כוסית, לאחר שנודיע לכם שספרכם מוכן להימסר לידכם.

כל סופר וסופרת אשר בוחרים להוציא לאור את ספרם באמצעותנו בין אם במסלול הוצאה לאור עצמית ובין אם במסלול הרגיל, זוכים לליווי אישי וצמוד של בתהליך ההוצאה לאור של הספרמרגע ההחלטה להוציא את כתב היד לאור ועד לרגע שבו מונח הספר על מדף הספרים בחנויות

אצלנו תקבלו תחת קורת גג אחת את כל שירותי ההוצאה לאור הנדרשים לכם כגון: לקטורה, עריכת ספרות, עריכת לשון והגהות, איור ועיצוב, סדר ועימוד, קופירייטינגבחירת שם לכותר, כתיבת תקציר שיווקי, עיצוב עטיפה, הדפסה, כריכה, הפצה ישירה לרשתות צומת ספרים וסטימצקי, לחנויות, לספריות וללקוחות נישה, שיווק ספרים ברשת האינטרנט, בפייסבוק ובאתרים נוספים כגון אמזון ארה"ב, ספרים דיגיטליים אינטראקטיביים, תרגום לשפות זרות, מיתוג, שיווק ויחסי ציבור, קריינות, הפקות טלוויזיוניות לספרים, המרה של ספרים מודפסים לפורמט דיגיטלי בינלאומי ePUB ועוד.

אז אם יש לכם עוד שאלות על מסלול הוצאה לאור עצמית או בכל הנוגע להוצאה לאור של ספר בכלל, אתם מוזמנים לפנות אלינו כאן ואנו נדאג לספק לכם את כל המידע הנחוץ לכם.

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: