להוציא ספר לאורממש כפי שלכל ספר ישנו הייחוד שלו, כך גם כל הוצאה לאור עשויה להתגלות עם דרישות לצד איכויות משלה. מכאן שיש הוצאות לאור אשר יותר מתמחות בספרי ייעוץ, שירה, ספרי לימוד, ספרי הדרכה או ספרי ילדים, ועל כן יש לפנות אל החברה המתאימה ביותר לסוג הספר אותו אתם כתבתם ואף לעבוד אל מול הקהל היעד אליו אתם מכוונים. מכאן שאם כתבם ספר לקהלי יעד שונים, טוב לדעת שהוצאת "ספרי צמרת" הא ללא ספק הכתובת הנכונה ביותר עבורכם.

שבעת הצעדים

בין אם בוחרים בהוצאה כזו או אחרת, בין אם מבקשים 100 עותקים או מאות עותקים ובין אם הספר מיועד למבוגרים או לילדים, עדיין יש מספר כללים עליהם יש להקפיד כאשר מבקשים להוציא ספר לאור. להלן שבעת הכללים עליהם יש להקפיד בדרך להצלחה הגדולה: יש לערוך היטב את הטקסט מבחינת סגנון, עריכה לשונית, שכתוב וכדומה. יש לעמד את דפי הספר ולעצב את התוכן ואת הכריכה, יש לוודא שישנו קובץ PDF  של הספר, יש לבחון שישנו ברקוד, יש למסור עותק לספריה הבינלאומית, יש לשקול להוציא ספר אלקטרוני לצד הדפסה בכמויות ויש לשלוח את כתב היד להוצאה הרצויה ולבחון כיצד מנקודה זו ניתן להתקדם.

טיפ חשוב

לא פעם מי שמבקש להוציא ספר לאור, מגלה שמגוון הוצאות אינן מתייחסות, או פשוט אינן מעוניינות לשתף פעולה. מקרים שכאלו אינם צרכים לגרום לכם לסגת, אלא הם פשוט אומרים שעדיין לא אותרה ההוצאה המתאימה ביותר עבור הספר שלכם, וזו הדרך של איך להוציא לאור ספר ראשון. מכאן שאם אתם מאמינים בספר ואם קיבלתם עליו ביקורות חיוביות מאנשים שאתם סומכים על דעתם, אל לכם לוותר, אלא פשוט יש להמשיך אל עבר ההוצאה שתשמח לשתף עמכם פעולה.

מקצועיות לצד התאמה

להוציא ספר לאור דורש רצון לצד אמונה, ואף מקצועיות לצד התאמה לנישה אליה מכוון הספר. אי לכך, אם גם אתם מבקשים ליהנות מהצלחה ואם גם אתם כתבתם ספר למבוגרים או ילדים, מוטב שתפנו עוד היום אל חברת "ספרי צמרת", כך שמהר מאוד תזכו למצוא שאתם נמצאים בידיים טובות של חברת הוצאות ספרים בישראל.

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: