הוצאות ספרים בישראל

הוצאות ספרים בישראלאין זה סוד שכיום הוצאות ספרים בישראל מעדיפות את הכתבים של סופרים שהם כבר מוכרים, וזאת כי כבר מדובר במותג, כך שלא פעם מספיק רק שם הסופר על מנת להגדיל את מחזור המכירות ועל מנת להציף את סקרנות הקוראים הנאמנים. עם זאת, אין זה אומר שסופרים אנונימיים אינם יכולים לפרוץ את הגבולות, אך לרוב כל עוד מדובר בהוצאה יותר מוכרת, כך הסיכויים הם יותר קטנים. מכאן שאם מבקשים להוציא ספר לאור אך טרם הפכתם להיות סופרים מוכרים, מומלץ לבחון הוצאות ספרים בישראל אשר מיועדות עבור סופרים שנמצאים בתחילת דרכם, ואם כתבתם ספר עבור קהל יעד מסוים, הרי שאז כבר טוב להכיר את הוצאת הספרים "ספרי צמרת"!

 ללכת על בטוח

הוצאת ספרים "ספרי צמרת" הינה חברה בע"מ אשר קיימת עוד משנת 1981, כך שכיום היא מחזיקה בניסיון חשוב ועשיר. כפי שנאמר, היתרון הגדול שלה הוא ברזומה החיובי וברמת המיתוג החכמה בה היא ידועה לטובה. מי שבוחר בהוצאה זו, מהר מאוד מגלה שהוא זוכה לליווי צמוד, מרגע ההחלטה לחבור אל הוצאת ספרים ועד לידי הרגע המרגש בו הספרים מונחים על המדפים בחנויות. עוד ראוי לציין שלא פעם כחלק ממגמת השיווק של החברה, ניתן ליהנות ממבחר מוצרים נלווים לספרים – היבט מאוד אפקטיבי, במיוחד כאשר קהל היעד מחפש אחר ריגושים נוספים.

אלטרנטיבות

כיום הוצאת ספרים "ספרי צמרת" נהנית ממעמד מרשים בתחום, ולו כי לאורך השנים החברה הוכיחה את עצמה לא פעם, ומי שמבקש לבחון נתון זה מקרוב, מוזמן לבחון את מדפי הספרים של השכנים והחברים. עוד נציין שבהתאם לחזון החברה, ההוצאה מסייעת לכל מי שבוחר בפלטפורמת מכירה ישירה אל בית הצרכן, וזאת ללא גופים נוספים שגוזרים קופון, אלא באמצעות מכירת ספרים מקוונים. בהנחה שתבחרו באופציה מעיו זו, תשמחו לגלות שהוצאת הספרים "ספרי צמרת" מעמידה לרשותכם שירותי המרה של ספרים לפורמטים דיגיטליים מרהיבים, וזאת מתוך החזון לקדם את מעמד המאיירים והסופרים בארץ וכן תוכלו לברר את עלות הדפסת ספר.

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: