הוצאה לאור ספרי ילדים

כאשר כותבים ספרים לילדים, יש לוודא שלא רק הנוסח והתוכן מותאמים, אלא בין היתר גם יש לוודא שהמהלך הסופי לקראת הצלחת הספר יהיה מותאם עבור נישת ספרות הילדים,

הוצאה לאור ספרי ילדים

ועל כן טוב להכיר את הוצאת "ספרי צמרת" אשר מתמחה בנישה מעין זו ואף גאה לעמוד מאחורי שורה ארוכה של סופרי ילדים מוצלחים עם הוצאות ספרים לילדים.

ליווי צמוד

הוצאת "ספרי צמרת" הינה הוצאת הספרים הגדולה והוצאה לאור ספרי ילדים הוותיקה ביותר בארץ. ההוצאה קמה עוד בשנת 1981 על ידי המנכ"ל משה ראובני, אשר מחזיק בהתמחות בשיווק ובתואר במנהל עסקים. מדוע גם לכם מומלץ לחבור אל החיבוק העוטף והמגן של "ספרי צמרת"? ראשית בשל רף ההצלחה שמדבר בעד עצמו, אך בין היתר גם בשל הליווי הצמוד ממנו נהנים הסופרים – מהרגע בו הם מחליטים להרהיב עוז ולהוציא החוצה את כתב ידם, ועד השלב בו הספרים מונחים על המדפים שבחנויות.

שיתוף פעולה מלא

לקוחות הוצאת ספרים "ספרי צמרת" נהנים משיתוף פעולה מלא, מכר פורה של רעיונות יצירתיים, מניסיון עשיר, ממחויבות אמתית ומחזון משותף של הסופר עם החברה. מכאן שאם מבקשים להצליח למכור כמה שיותר ספרים, ואם מבקשים לדעת שהענקתם לסיפור שלכם את התנאים הטובים ביותר עבור צעדיו הראשוניים בעולם האמתי בו הלקוחות הם אלו שקובעים, הרי שאתם מוזמנים לפגישת היכרות נעימה ונינוחה, בה אתם תכירו אותנו ואנו נכיר אתכם ואת הבייבי החדש שלכם, כך שביחד נתחיל לשרטט מסלול המראה עבור נחיתה רכה ואף רווחית.

מכירה ישירה

הוצאה לאור ספרי ילדים "ספרי צמרת" מבקשת לעזור לכם סופרים מוכרים, וסופרים שנמצאים בתחילת דרכם, לפרוץ את תקרת המונופול של כלל חנויות הספרים בארץ, ובנוסף היא מבקשת לקדם את מעמד המאיירים והסופרים, וזאת מתוך אמונה שעמל טהור כגון כתיבה לילדים זכאי בתמורה ראויה. לאור כל זאת, אחד המסלולים מציע פלטפורמה מכירה מעט שונה, אך לעתים גם יותר רווחית – מכירה ישירה מבלי לערב חנויות לצד עמלות. לאור כל זאת, אם גם אתם מבקשים ליהנות מהוצאת ספרים איכותית עבור הספר שלכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח להתחיל לכתוב ביחד עמכם סיפור חדש עם סוף טוב.

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: