איך מוציאים ספר לאור?

איך מוציאים ספר לאורמהרגע שהסופר מניח את העט והוא שלם עם כל מה שנכתב ומהאופן שבו הדברים הוצגו, מתחיל פרק ב' שבסופו יש להתחיל עם פרק ג', וכל זאת על מנת שהספר שלכם יגיע אל כמה שיותר מדפי ספרים של כמה שיותר לקוחות מרוצים. מכאן שאם נעצור לדון על השלב השני, נציין שמדובר בתהליך ארוך ביותר מהרגע שהספר לכאורה נגמר להיכתב ועד הרגע שבו הוא נמכר, וזאת כי יש לעשות עריכה, הגייה, להוסיף איורים, לעצב כריכה, למצוא הוצאה לאור וכדומה. אם כן איך מוציאים ספר לאור? ויותר מדויק- איך להוציא לאור ספר ראשון? לאט אך בטוח!

מעבירים את המושכות

מהרגע שלכאורה נשלמה כתיבת הספר ועוד הרגע שהספר עומד כרוך בשלל מדפי החנויות, יש צורך למצוא חברה עבור הוצאה לאור, וזאת על מנת שהיא תיקח מכם הסופרים את המושכות ותמשיך ברכיבה בטוחה אל עבר השלמת המשימה, כמו כן, כשמדובר בהוצאה ספרי ילדים. חברת "ספרי צמרת" מאמינה בשיתוף פעולה מלא עם הסופרים ובאיכות ללא פשרות. על כן החברה מציעה ללקוח שירות מקצועי בשלבי העריכה, ההגהה, העיצוב, האיור, המיתוג והשיווק, ואף יודעת לעזור לכם להעריך לאלו נתוני מכירה ניתן לצפות, וזאת כיוון שהיא מחזיקה בניסיון רב בתחום. מאד חשוב לברר גם את עלות הדפסת ספר – שלא יוהיו הפתעות בהמשך.

שלב ההפצה

לאחר שהסופר עובר את כל השלבים הנ"ל, הוא עובר מחדש קריאה ביקורתית אחרונה, ואז מתחילים לטפל בכול הנוגע לשכפול ההעתקים, כאשר לא פעם בוחרים באופציית "העתק שמש". לאחר מכן גם יש לעשות כריכה – שלב מרגש בפני עצמו, ולאחר שתמו כל השלבים המקצועיים והמכנים, מגיע השלב הסופי, שלב ההפצה. בשלב ההפצה כל ספר מצריך הליך מעט שונה, וזאת בהתאם לאופי הספר. כאן המקום לציין שהוצאת "ספרי צמרת" מחזיקה בשרוול מגוון תרגילי שיווק יצירתיים, וזאת כי בין היתר מנכ"ל החברה למד שיווק ומנהל עסקים.

מבקשים הוכחה להצלחה?

הוצאת "ספרי צמרת" תשמח לעזור גם לכם לשווק את הספר שלכם, ניתן להיות בטוחים שהיא כבר תדע כיצד לפעול נכונה עבורכם ועבור על הספר שלכם, מבלי לבזבז זמן ולצד הצלחות משמעותיות. מבקשים לכך הוכחה? ביחנו את נתוני המכירה של ההוצאה!

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: