אודות הוצאה לאור של ספר

הוצאה לאור של ספרהוצאה לאור של ספר עשויה להיות משימה סיזיפית ואף ללא תוצאות רצויות, ומצד שני תהליך הוצאה לאור של ספר עשוי להיות נעים, לבבי, חלק, מקצועי ומוקפד, כך שגם התוצאות לא יאחרו לבוא. באופן כללי ניתן לציין שעל מנת שספר יצליח להימכר באופן אידאלי, יש להקפיד על שני פרמטרים, האחד שהספר יהיה כתוב היטב ושהרעיון שמאחוריו יהיה ראוי ושנית שהוצאת הספרים שתיקח פיקוד תתגלה כחברה מקצועית ובעלת מעוף. מכאן שאם כתבתם ספר ואתם מבקשים להיות רגועים שהכול יעבור על הצד הטוב ביותר, הרי שאתם מוזמנים להכיר את הוצאת "ספרי צמרת", ולו כי מדובר בהוצאת הספרים מהותיקות ביותר והיא נהנית מניסיון עשיר, לצד אנשי מקצוע מובילים.

אלטרנטיבה שיווקית

כיום הוצאה לאור של ספר יכול להיות באופן פיזי כאשר הספרים מודפסים, נכרכים ולאחר מכן מועמדים במדפי חנויות הספרים, אך במקביל גם ניתן לבחור בהוצאה של ספר באופן מקוון, כך שאין צורך להדפיסו, אך עדיין ניתן למכור את הספר ולקבל עליו תמורה ראויה. אם כן מה עדיף? ובכן זו שאלה שיש להפנות בפגישה של אחד על אחד בעת פגישת היכרות עם נציגי הוצאת "ספרי צמרת", אך טוב להכיר שלקידמה יש מה להציע גם עבור נישת מכירת ספרים ואלו שמחפשים איך להוציא לאור ספר ראשון.

לאט אך בטוח

זה עתה סיימתם לכתוב ספר ועתה אתם כבר מחכים לשלב שהספר יימכר בחנויות? ובכן אכן ייתכן שתזכו לתשואה רבה, אך אין לצפות שהתהליך יהיה מידי, וזאת כי דברים טובים נעשים לאט, ועל כן ממש כפי שאתם הסופרים צרכים לבחון בשבע עיניים את חברת ההוצאה שאליה תחליטו לפנות, כולל עלות הדפסת ספר, כך גם על החברה לעבור כל שלב באופן מתבונן ומקצועי, וזאת על מנת שהתוצאה אכן תהיה רווחית. באלו שלבים מדובר? עברו על הרשימה הבאה: עריכת תוכן, עריכת הסגנון, עריכה לשונית, עיצוב איורים, עימוד, עיצוב כריכה, בחירת אופי השיטה הנכונה ביותר עבור שיווק ומיתוג, פילוח קהל היעד, בחינת מיתוג עבור נישות ספציפיות וכדומה.

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: